הכינוי "תרופות סבתא" ניתן לפעולות המשלבות שימוש במרקחות רפואיות וטבעיות שנרקחו לפני שנים רבות. השימוש בתרופות סבתא הפך מקובל מאד ברפואה העממית. לרוב, תרופות סבתא מורכבות ממיני מזון (פירות, ירקות, משאבים טבעיים) ושילובים בין כל מיני סוגי מזון ליצירת קרמים למריחה וכדומה.

שמן פיגם - יכול לעזור לכם לטווח ארוך להפחית או אפילו להפסיק לסבול מטחורים. טיפול ביתי ששווה להכיר. הקליקו כאן

כבר לפני המון שנים, עוד לפני הולדת הרפואה הקונבנציונאלית, גילו כי ישנם הרבה מזונות בטבע שמיוחסות להם השפעות רפואיות חיוביות על הגוף לטיפול בכל מיני תחלואות. כך הפכו אותן תרופות סבתא למסורת, נשתמרו ועברו מאם לבתה.

פורמולת נונא – פיתרון טבעי, יעיל ומוכח לטחורים ולפיסורה בעל שיעורי הצלחה גבוהים מניתוח!

חשוב לציין כי תרופות סבתא לא עברו ניסוי קליני בטרם אושרו ואף על פי שמדובר במרקחות משילובים טבעיים, מומלץ להתייעץ עם רופא לפני השימוש.

במאמר הבא נתייחס לתרופות סבתא לטחורים. כדי להקל עליכם את החיפוש, ליקטנו עבורכם 18 תרופות סבתא לטיפול והקלה במקרה של טחורים. יש לקחת בחשבון כי במידה ואתם סובלים מטחורים בדרגה גבוהה, או במקרה שידועה רגישות לאחד מהמרכיבים או יותר – מומלץ להיעזר ברופא ואין לראות בתרופות סבתא לטחורים כתחליף למדע הרפואה.

1. קוצצים שום ובצל ומערבבים ליצירת עיסה- את העיסה מניחים על צמר גופן ויושבים עליה במשך שלוש שעות.

2. מניחים קליפות של אבוקדו על האזור הכואב- קליפות האבוקדו מקלות על הכאב ומרגיעות את כלי הדם.

3. מחממים אבן גדולה ויציבה ויושבים עליה עד שמרגישים תחושת הקלה.

4. שותים כל בוקר על בטן ריקה- כפית שמן זית מעורבבת עם כפית מין לימון סחוט (טרי). דרך זו מקלה על עצירות ומונעת יציאות קשות (אשר עלולות לגרום לטחורים).

5. שותים חליטת בבונג.

6. אוכלים דבש מלכות.

7. ממלאים גיגית גדולה במים חמימים- עם המים מערבבים קורנפלור וטובלים בגיתית במשך 30 דקות.

8. מבשלים דבש במים ביחס של שלוש לאחת- בעוד שהעיסה חמה, יש לשבת בתוכה במשך כחצי שעה. לאחר מכן יש למרוח על הטחורים שמן שקדים. הדבר טוב אף לטחורים המלווים בפצעים.

9. מכינים מרקחה המקלה על כאבי טחורים- כותשים עלי שזיף ומערבבים בשמן זית. את המרקחת מורחים על הטחורים.

10. להרגעת כאבי טחורים מרסקים גזר חי או סלק- מניחים במקרר למשך כמה שעות, מעבירים את הגזר המרוסק או הסלק לתוך חיתול בד, מסננים (תוך כדי שמירה על מעט מהנוזלים), פורשים את החיתול עם החומר הקר על האזור הכואב. ההקלה אמורה להיות מיידית, כמו גם הנפיחות במקום שאמורה להיעלם מיד לאחר הטיפול.

11. לטיפול בטחורים מדממים מאדים- 2 בננות בקליפתן עד לריכוך. אוכלים על קיבה ריקה בבוקר ובערב.

12. כותשים שיני שום ומורחים סביב פי הטבעת. בהתחלה תיתכן תחושת צריבה שחולפת תוך כמה שניות ומשחררת את האזור.

13. לעצירת דימום של טחורים מרתיחים- עלים של גויאבה, מחכים מעט להפשרת העלים ומורחים את הנוזל על האזור המדמם. מומלץ לשטוף עם המרקחת את פי הטבעת פעמיים ביום.

14. ריבה למניעת התפרצות טחורים ושמירה על עיכול סדיר: מערבבים 100 גרם שזיפים מיובשים ללא גרעינים, 100 גרם משמשים מיובשים, 100 גרם תאנים מיובשות וכף אחד של שמן קיק. שומרים את התערובת במקרר ואוכלים כף אחת מדי בוקר עם כוס מים.

מתכון נוסף דומה: מערבבים תאנים מיובשות, תמצית שזיפים, כוס בורשט (חמיצת סלק) דבש ולימון.

16. אוכלים תמרים- המסייעים להסדרת דרכי העיכול, מונעת עצירות ומשפרת את היציאות.

17. עיסוי כף הרגל עם כיוון השעון ועיסוי של הבטן עוזר לתהליך העיכול.

18. אכילת חזרת מעוררת את פעילות המעיים.

דילוג לתוכן